FAMILJEN!

Familjen är det som betyder något i livet, för mig iallafall.
Och jag anser att man till viss del kan välja sin familj för som en vän sa ihelgen bara för att man delar efternamn så behöver det inte betyda att man ställer upp för varnadra som en FAMILJ...
I och med det är min familj så pass mycket större och jag är så tacksam att jag har fina människor omkring mig som förgyller min dag :)
 
En bild från en dag då jag var riktigt duktig och bakade både det ena och det andra..
Ska ha en sådan dag snart igen :) <3
Kul att pyssla hemma, göra fint, städa, göra saft, koka sylt vart aldrig av förra året då jag inte plockade tillräckligt med bär men i år så!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0