Underbara sol!

 
Som jag har saknat solen!! :)
Härligt att de börjar bli vår, tråkigt med alla som klagar på att det är kallt. Det är kallt men det är iallafall mestadels blå himmel och SOL SOL SOL!
När solen skiner då mår man bra, blir varm ända in i själen. Älskar sol.
 
Man undrar ju vad jag tänker på när denna bild togs? haha
Kul att ha tagit fram påsken istället för all jul, fina ljusa färger och ljusare tider kommer!
ÅÅÅ vad jag älskar våren!
 
 
Har dock slutat fylla år ;)
Brukade fylla år 8 april nu så vill jag bara umgås med folk som bryr sig om mig, äta något gott med nära och kära, bara vara! :)
Kommer inte i år bjuda in någon eller några officellt men kommer ha fika hemma på min födelsedag om någon skulle komma ihåg och titta förbi ;)
 
Hade tänkt att ha lite fika bara för min familj men lillesyster med kille är borta och storesyster med sambo bor ju i NORRKÖPING så är lite långt att åka då de är uppe i påsk.. Men de gör inget de skulle fira mig lite vid påsken istället :)
 
Så summa summarum är det väldigt skönt att det går mot ljusaretider!
 
 
Saknar dig Stella.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0