MÅNDAG morgon och huvudet känns så tungt?

Happ då var det redan måndag!
Helgerna går FÖR fort, inte för att jag hann se min man speciellt mycket denna helg men men hinner nog dessto mer nu när det är lång ledigt ;)
 
Idag började jag att gå upp och drack lite frukost (så dålig på att äta)...
Fixade min fråga jag var tvungen att göra om hemtenta på och lämnade in min reviderade hemtenta eftersom jag igen slarvat med referenserna :O jaja lär mig väl snart.
Vana att skriva på fel sätt? JA
 
Efter det betalade jag räkningar och nu ska jag nog klä på mig för en liten promenad i solen! Hoppas det är lite varmt och skönt :)
Sen blir det väl in fixa lite och sådär :)
 
Laga mat och sådant annat kul som man kan roa sig med i livet :P
Ska även kolla att jag har koll på böckerna in för nästa kurs :)
 
 
HEJ SVEJS och se till att njuta av solen idag :)
 
 
 
 
Ps.
Var rädda om varandra, lämna dem som gör er illa och inse att ni som alla förtjänar lycka.
Allt blir så mycket lättare då :)
SÅ glad att jag har dig min underbara man! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0