Livet, skolan och bio planer!

I lördags var vi på kalas, alex systersdotter fyllde 7 år!
När vi skulle gå fick vi båda en stor kram och hon sa till oss båda att hon älskar oss, söta <3 !
 
Som en del av vår present till henne ska vi gå på bio, undrar vem som är lyckligast? Alex eller hon ? ;) haha
Röjar Ralf blir det iallafall, biljetter kan man inte köpa först imorgon! Så vi får snällt vänta. Hoppas bara att min huvudvärk inte är för bråkig.
 
 
Taggar inför nästa kurs i skolan (har ju varit så sjuk så jag missat så pass mycket att jag ska få en plan för hur jag ska ta igen kursen men det löser sig alltid!, det är jag inte de minsta orolig för).
 
Nästa kurs blir Svenska, ska bli kul att läsa kursplanen för svenska. Jämföra med hur det varit på de skolor jag jobbat på och vad man hört allmänt från skolor.
Längtar :)
Känner att lärare är min grej! ;)
 
 
I fredags var jag på röntgen så hoppas att få svar snart och hoppas att de kan göra något åt min huvudvärk! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0