Laga hål

Är hos tandläkaren ska laga det hålet jag hade (1)!!!
Ska varna er alla för en tandläkare i Vallentuna som LURAS!!!
Hon sa att jag för 1 år sedan hade 4 stora hål och ett litet den här fantastiska tandläkaren jag ska till nu!!!
LOVE!!
Hon undrade vart de hade hittat dessa stora hål då de nu ett år senare inte ens finns där!!!
Tack mamma för du tvingade mig att gå till tandläkaren <3


Så nu ska jag laga de här hålet.. 1 hål! jag som trodde jag skulle ha hur många som helst!!!!
;) haha
Kommer känna mig som en ny människa när jag går här ifrån!!!
:)


LÄGGER MED EN BILD PÅ MIN NYA HELT FANTASTISKA TANDLÄKARE SOM ÄR SÅ
SNÄLL OCH VISADE MIG OCH MON RÄDSLA STOR RESPEKT!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0