Hej igen!

Va länge sedan sist.. De är lite mycket nu!
Fått jobb, jobbade ett tag sen vart jag sjuk :/
Magen som krånglar precis som i höstas!
Läs inte mer om du är känslig!



Har blodiga/slemmiga diarrér och måste gå på toa ofta, feber och allmänt sänkt...
Ja så kan de gå?
Vad det är vet de ej ännu och hoppas att jag blir pigg snart!
Väntar på svar på avföringsprover och ska även göra koloskopi... Inte så kul :/
Men vi får väl se om de kan hjälpa mig för jag har haft problem med magen till och från i hela livet så vem vet vad de kan vara.
Är dock inte stressad, irriterad är nog med vad jag är eftersom jag vill jobba....

Men men igår var jag hungrig första gången på över 1 v så kanske vänder det? Fick också behålla maten ett tag
Hoppas att de blir bättre nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0