Ska försöka uppdatera bättre ;)

Som sagt ska jag försöka titta in lite oftare men har varit så mycket med att va sjuk nu..
Mår illa och de rinner ibland tårar bara för att de trycker på så mycket i hela huvudet..
Igår fick jag inte behålla maten kräktes som en kalv men idag mår jag lite bättre och de ända som jag ätit idag (middag) har fått stanna kvar än så länge :)

Hoppas att jag får mina studieböcker snart så jag kan försöka att hänga med! Så kul och intressant det jag läst än så länge :)
Ska göra mitt bästa för att bli en bra lärare, se alla elever, försöka att anpassa undervisningen så att alla elever får ut något av att gå till skolan :)

LÄNGTAR :D bara 4 år kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0