ONT!!

Ont i huvudet har fått en HELT ny innebörd... :/
Att man kan ha så här ont trodde jag inte, trots starka smärtstillande så lider jag! Usch.
Men men blir väl bättre någon annan dag ;)
Ikväll kommer svärmor och svärfar på middag hoppas bara att jag får behålla maten och mår hyggligt då :)

Svärmor har varit snäll nog att låna en bok till mig som jag behöver till skolan!

Så bra för behöver läsa den nu och förhoppningsvis får Alex hämta ut mina andra 2 böcker som jag behöver . Beställde dem men var väl för stora för att få i brevlådan :)
Han fick mitt körkort och smset som jag fick så hoppas att han får hämta det åt mig

Orkar inte direkt ta mig någonstans nu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0