Onsdag= träning

Onsdag är träning iallafall för min man!
Sj måste jag vila mår så illa och huvudet sprängs ska ta medicin och försöka pilla i mig en banan och jobba för att behålla den ;)

Annars har jag små kollat lite på tradera och klickat hem en del :)
Lite glädje behöver man ju ha!

Snart ska jag få prata med mamma igen! Som jag saknar henne redan innan hon åkt.
Hon åker ju till Thailand i en månad med lillasyster :/
Pappa är ju hemma och storesyster med men jag pratar varje dag med mamma på dagen och kommer sakna henne så så mycket!

Är mycket av en ensamvarg men mamma är min bästa vän! <3
Vill också ha barn hyggligt ung så jag kan ha samma relation med mitt barn/ mina barn :)

Jag älskar dig mamma och pappa med för den delen!
Att ni har uppfostrat oss tre syskon samtidigt som ni har tagit Er an jourhemsplacerade barn kan inte ha varit lätt men ni har gjort de av hela era hjärtan med bravur <3

Hoppas jag blir hälften så bra förälder en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0