Promenad!

Tog en promenad till sigtuna för att hämta ut ett paket, tanken var att jag skulle gå hem också men huvudvärken och illamåendet satte stopp för det! :/
Så vart till att ta bussen istället. Gick och köpte en ny remsa för framtiden men hade två klipp på den gamla så tänkte såklart använda den först.
 
Går på bussen och visar min remsa säger södertilsvägen och han säger det är ok och jag får gå på utan att han stämplar!?
Kollar när jag satt mig på bussen på den gamla stämpeln som är från förra året tror jag ;)
Den var stämplad 11,00 och gick på bussen 12.01 så han trodde väl att jag åkt buss tidigare idag haha :)
Aja gratis är gott eller något det komiska är att det här är inte första gången det händer men BRA för mig ;)
 
Man kan ju bli så GLAD för det lilla :D
Finaste Tore när vi var ute och gick förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0