Det här med vänner!

 
En vän för mig ska ALDRIG under några som helst omstädingheter baktala en vän, aldrig hänga ut en vän!
Om någon såkallad "vän" gör det så har man fan skitit i det blåaskåpet och jag kommer ha JÄVLIGT svårt att någonsin förlåta det.
Att sen den vännen inte orkar eller inte tycker det är en så allvarlig grej är för mig helt jävla ointressant!
Så är det bara en vän gör inte så men en "vän" kan göra det.
SKIT ned dig och ha ett bra liv!
 
Så länge jag har min familj så <3
Hellre 1 god vän än flera falska.
 
Tur att jag har den absolut bästa mannen i välden! :) SOM jag älskar dig, min bästa vän, mitt livs kärlekt är så tacksam att jag har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0