Alla hjärtans dag!

Igår var en helt fanatisk dag!
Fick sån fin middag av min man och en underbar present!
Presentkort på 1 h massage! :)
Skönt!!

Men igår kunde jag inte låta bli att tänka på: alla barn i Sverige som inte har tak över huvudet, mat på bordet, föräldrar som misshandlar både psykiskt och fysiskt :/

Jag är så otroligt tacksam att mina föräldrar alltid brytt sig, alltid visat mig hur man gör saker och lärt mig varför man inre beter sig på vissa sätt!!!!

Idag förekommer psykiskmisshandel i många hem jag vet många som skriker vad som helst till sina barn men fråga sen inte varför barnen beter sig. Som man skriker i skogen får man svar och glöm INTE barn blir vad man gör dem till!!!

Tack mamma och pappa för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0