Nu är det riktigt nära!

Om 5 dagar är dagen D här!
VÅR bröllopsdag :)
Idag står färga håret och ansiktismask på schemat, man måste ju vara lite fin ;)
Utväxten är inte okej!
Garnier Nordic Essentials Hårfärg i gruppen HÅRFÄRG/VÅRD / Hårfärg hos BubbleBox (ne_1r)
 
Använder alltid detta märke när jag färgar, finns på många ställen och har alltid funkat bra för mig :)
Måste också fixa naglar/tånaglar (även om ingen ser tånaglarna är det ju viktigt att vara snygg för sin man)!!!
 
 
Längtar tills vi ska åka och hämta blommorna på fredag!
Alex gamla lärare med elever på florist gör dem, lovar bilder men känns verkligen som att de förstod precis vad jag ville ha :) <3
 
Känns overkligt att vi snart ska stå i kyrkan och bli man och fru! Men kunde inte ha en bättre blivande man, som jag älskar dig min underbara! <3
Jag är så glad att jag träffade dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0