Bröllopet! Nu är man gift




Happ då har man gift sig då!
Känns underbart, trotts lite kaos och birdezilla pga spöregn och hagel = förstörd dukning så löste sig allt till det bättre!
Känns så underbart faktiskt var en helt galet bra dag :)
 
Innan kyrkan, kan säga att jag skakade för jag var så nervös!
 
Pappa gav bort mig, känndes bra att ha med pappa ;) <3
 
Första kyssen som man och fru !
 
 
Och möta alla vänner + släkt som man och fru :)
 


Mera pussar :)
 
Ris, ris och mera ris!
 
 
Pappa, jag och mamma innan kyrkan! <3 älskar er!
Känslosam dag! Systerstal tog priset!! <3 älskar dig malin!!
SMILE!
 
 
Mamma och pappa är för SNÄLLA och vi bröt ihop! :P
Fru, man och min kära svärmor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0