Torsdag!(vart aldrig upplagt igår)

Då var de torsdag igen då!
Idag ska jag laga lax med pasta och någon sås till, hittade receptet igår och hade ju lax hemma så hoppas de blir gott! :)
Återkommer om de senare :)

Har iallafall ute på "äventyr" idag tog bussen ned till Märsta och handla lite.
Gick på Apoteket (jag och min man ska skaffa fullmakt att hämta ut mediciner åt varandra kan vara bra lixom och jag behövde medicin) gick också på bolaget och köpte mig 4 cider sen svängde jag in på öob för lite allt och inget shopping.

Vart bl.a. Halloween lyktor, julservetter och en fin höst/julkrans till dörren :)

Vet att de är långt kvar till julen jag menar min syster har inte ens fyllt 18 vilket hon gör i november så de är ju verkligen ett tag kvar men kan inte låta bli när jag hittar något som faller mig i smaken! Haha ;)

Läs inte nu ni som tycker jag är jobbig och är ute i goooood tid!
Jag har bara 1 julklapp kvar och ev 2 små grejer :D
Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0