Onsdag "lilllördag"

Som varje onsdag är det dax att ta sig till träningen i barkarby ikväll :P
 
Annars ska jag väl plugga lite, satt nyss och tittade på lite bröllopsbilder vi fick så här lite i efterhand DOCK så saknar vi bilder från MÅNGA hoppas att dessa kan skicka dem snart :)
 
En så sjuk känsla att vi har gift oss, man glömmer lixom bort det i vardagen! Många frågar hur de känns och de känns precis som innan bara att man blir lite extra varm inombords när man tänker på det, en finare kärleksförklaring finns inte enligt mig.
OCH som jag älskar dig <3
 
8 september 2012 kommer tillsammans med våra andra datum vara de viktigaste datumet i mitt liv!
 
Våra datum:
- Vi träffades 2010 i slutet på juli 30 eller 31 var det ;)
- 14 augusti när du bjöd mig på en underbar weekend i borlänge vart vi tillsammans
- 24 juni 2011 förlovade vi oss på din brygga på åland, midsommarafton precis som mina föräldrar en gång gjorde
- 24 september 2011 flyttade vi ihop på riktigt till något eget
 
efter allt detta skulle vi som vi sa ta det lungt och inte gifta oss, de skulle dröja oooo ja de var vi överens om! Minst 2 år innan vi skulle diskutera detta..
Tiden gick och vi började prata om att skriva papper hos en jurist ang våra saker, för mig var det alltid viktigt att du fick allt vårt om något hände mig!
 
De ena ledde till de andra och på alla hjärtansdag friade jag till dig :)
Ringde kyrkan i februari  (var viktigt för mig att de vart täby kyrka då det i år var 25 år sedan mina förlädrar gifte sig där) du undrade om det var nödvändigt att ringa såååå tidigt.
Fick första lediga tiden de hade och det vart 8 sep :)
 
Vi hade pratat om 24 aug alt 8 sep och vart de du var mest inne på som var just 8 sep.
 
Trotts hagel och lite spöregn så var det en fantastisk dag!
 
Du var så fin min prins och som jag älskar dig :)
Trotts efterhängset desperat ex och omtumlande händelser i början av vårt förhållande så veeeet jag att de bara gjort oss starkare och jag tvivlar inte på att du är mannen som jag har vid min sida tills jag inte längre vandrar på denna jord.
 
Ni som försökt förstöra för oss jag vill TACKA er för ni har gjort oss så starka :)
 
Jag elin katarina
tog dig
christer alexander
till min äkta man
att dela glädje och sorg med dig
tills döden skiljer oss åt och de tänker jag hålla.
 
Din för alltid!
<3
Din lyckliga FRU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0