YEAH!

 
Pluggat igen! Fast att jag inte tänkte så satte jag mig ned och pluggade!
NÖÖÖÖÖJD (igen)
 
Snön vräker ned, om den ändå bara kunde ligga kvar så det blir lite ljus också! :P ;)
Men skulle ju bli kallare idag enligt prognoserna så vi får  se :)
 
Det är mysigt när snön väl ligger, julmysig <3
 
Låg efter satan i skolan men nu när allt jag lämnat in är GODKÄNT så har jag: 5hp kvar och då har jag gjort 1hp MER än vad jag måste :D :D :D
7,5 hp är 1 månads heltidsstudier så jag är OFFICIELT i fas igen :D  :D  :D
Man kan ju bli lyckligare för mindre ;) hahaha
 
Förra året hade vi bara plats för min lilla brodsjulgran men i år blir det stor plast gran! orkar inte städa och min syster tål inte riktig så plast it is :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0