Tvättstuga

 
Det är faktiskt otroligt smidigt att kunna tvättta sin all sin tävtt torka och vara klar när man kommer hem..
Samtidigt så SAKNAR jag att man bara kan aha vi behöver tävtta och kasta på en maskin.
 
Är så svårt att boka en tävtttid och sen verkligen garantera att inget händer så man inte kan tävtta just de timmarna.
Hade en bokad tävtttid i onsdags på dagen jätte bra, hade bokat med två uppsättningar så att ALL tävtt vi lagrat på oss skulle bli ren på en gång utan stress...
 
Men då kom något emelllan och så  tänkte jag att jag bokar en ny tid SENARE... jo men viss nu finns inget fören nästa vecka i mitten på nästa vecka och då bara 1 uppsättning vilket gör att jag inte hinner med all tvätt... :/ SUCK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0