Trööööööööööött

Har migrän från helvetet! Mår illa och huvudvärken bankar... Suck'

Idag har jag iallfall pluggat en del känner mig rätt nöjd, vet dock ej ännu när nästa hemtenta är :s
De hade inte min lärare behagat att lägga ut ännu :/

Men men ska ta tag i tenta plugg och lite andra uppgifter på samma gång, behöver nog tänka på annat mellan varven än de till tentan så får se om jag kan vara så effektiv och skriva arbete då? ;)

Kan ju försöka iallafall!

Juste vi ska på kryssning den 27-29 dec med Alex mamma, pappa och syster med fam.
Blir super mysigt! Vi har egen hytt som vi kan krypa in och mysa i så där på kvällen sen när man börjar bli trött ;) :)
MYS

Just, de är julmarknad med start på lördag på steninge förra året hittade jag lite trevligt så blir nog inte besviken i år
heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0