Tjuvar på julen!

 
Idag var jag på arbetsintervju, på väg hem skulle jag handla med mig lite grejer inför imorgon och självklart skulle en blomma till värdinnan fixas. (om de inte är fel och säga så när man ska på en parmiddag?)
Any way!
 
Har själv sånna här hemma och tycker att det är den PERFEKTA gå bort blomman!
 
 
 
 
 
Kunde inte låta bil att tjuva lite på julen och köpa en två röda julstjärnor också när jag ändå var där ;)
 
 
 
Köpte även en så söt liten plåtask en till mig och en till mamma ;)
Blir ofta så :P
 
 
 
Tror att jag struntar i att plugga så värst mycket idag och satsar på att plugga mycket imorgon istället på dagen innan vi ska iväg. OM jag pluggar får det bli lite seg plugg eftersom jag är på sprudlande humör just nu TROTTS brutal huvudvärk så ska nog ta hand om mig själv lite istället :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0