Tacksam

Ibland är man så himla otacksam!
Jag menar så länge man inte är döende vad har man då att gnälla över. Finns så många som gnäller (många gånger är jag en av dem) på helt onödiga grejer.
Jag har ju någon sjukdom i min hand som gör att jag har ibland svårt att greppa saker och att det är någon svullnad som gör att jag inte kan böja ut mina fingrar på höger handen.... En doktor sa till mig för ett tag sedan att jag ev kan få en sjukdom som gör att jag tappar all styrka i händerna och fötterna vilket skulle leda till att jag inte skulle kunna använda mina händer eller stå på mina fötter....
 
MEN BARA eventuellt!
Finns de som har problem med leder ovs... MEN va fan VI LEVER även om det ibland är jobbigt...
En bekant till mig som jag träffat några gånger på fest hos våra vänner dog för inte så länge sedan. Hon var 26 år och dog av cancer i hjärnan..
Många klagar på leder, huvudvärk och sånt men vi ska vara tacksamma att vi får leva. Se och prata med våra nära och kära MEN framförallt ska vi vårda vår relation med våra NÄRA och kära framförallt VÅR NÄRA FAMILJ för det kommer att komma en dag då de inte längre finns här.
 
Säg till dina älskade vad du vill säga idag ifall att imorgon aldrig kommer. MAN VET ALDRIG. Livet är skört och kan ta slut när man minst anar det därför borde vi vårda det bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0