NÖJD!!

Så himla nöjd med mig själv idag!
 
Eller först var jag inte det när jag åkte och handlade så tog jag nämligen FEL buss och fick gå någon km med MASSOR av mjölk!
Tänkte ju affären att det inte var så långt hem så köpte mjölk så jag kunde koka gröt men men....
AJAJ..
 
Väl hemma så tänkte jag att jag skulle plugga till en hemtenta och så bestämde jag mig för att göra hemtentan nu istället för fredag som tänkt (den är tidsbegränsad på 20 min och man har en chans att göra den jämn vecka mellan måndag och söndag)...
När jag väl gör tentan inser jag att jag missat att plugga på TYP ÖVER HÄLFTEN!?!?!
 
Men nu till det fina i kråksången; klarade tentan iallafall :D  :D
SÅ himla glad och nööööööjd!
 
Happy days!
 
Ska väl ta och damsuga lite innan jag nu kokar den där gröten nu när jag ändå släpat på mjölken i regnet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0