Måndag, ändrade planer, plugg och tvätt!

 
Då var helgen slut igen! Helgerna går ju för fort ;)
Ullared är tidigare lagt för jag tyckte varför vänta och dessutom skulle alex missat en match fall vi inte gjorde så.. Så alla nöjda hoppas jag! ;)
 
I övrigt är det ju måndag och JÄMN vecka vilket innebär hemtenta vecka för mig :P KLARADE hemtentan med bravur och har 1 hemtenta kvar att göra denna vecka så hoppas den också går bra sen, ska plugga lite mer..
Men då passade jag på att göra 2 olika hemtentor som inte är tidsbegränsade ;)
NÖÖÖÖJD
 
Att man kan bli så stolt över sig själv ? :P haha
 
Ikväll är 2 uppsättningar bokade i tvättstugan så det ska TVÄTTAS 19-22 har vi tid. 1 uppsättning i vår tvättstuga = 2 tvättmaskiner, 1 torkskåp och 1 torktumlare...
Så kommer att gå fort att tvätta iallafall ;)
 
SNART ÄR DET JUL IGEN!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0