Jobbigt

I tisdags hade ju Alex tid för att ta bort halsmandlarna, de hela börjar skit enligt mig eftersom jag inte fick va kvar!?
Va tvungen att gå på en gång fick inte ens sitta med i väntrummet tills de var hans tur :/

Nåväl fick åka iväg och komma tillbaka sen till utskrivningen...
Väl äntligen hemma med mitt hjärta så säger han att de smaka blod så kollade och såg inte bra ut ett samtal till de sjukhus vi nyss kom ifrån och så vidare till ks!!
Kö såklart så tog ett tag!
Usch stackars sen vart han kvar över natten och även då fick jag åka :/
Så igår kom vi äntligen hem och allt är nu på bättringsvägen :)

Fy vilka omtumlande dagar !

Så orolig jag var att inte få vara med så usch! Men nu är min man här och jag kan ta hand om honom så nu känns allt lite bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0