Fredag, mysig och lugn som sig bör?

 
Hej hopp nu var det redan fredag igen!
Alex sover och återhämtar sig, jag ska väl ta tag i att plugga lite igen! :)
 
Ikväll tänkte jag göra kycklingfile i ugnen och får se vad jag gör till det. Hoppas att min finaste man också kan äta något!
Inge kul när man blir sänkt av en operation, men blir ju bättre sen <3
 
Imorgon ska iallafall jag åka till mamma och pappa i Täby en stund (får se om alex orkar åka med), ska baka efterrätt till middagen som stundar där :D
Min storesysters killesfamilj kommer dit och äter så blir mysigt :)
 
 
 
 
En teckning vi fick av alex systersdotter förra året när de var och hälsade på i vårt (Då) första boende tillsammans!
Jag kanske borde rita en krya på dig tavla till alex?
Hmm den gör sig alltid bättre om de är barn! När en 21 åring ritar som en 2 åring är det inte så charmigt! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0