Går bra att vara kritisk

Ibland blir jag så less på hur en del människor håller på. Ingen empati och ingen koll men ändå ska de hålla på att lägga sig i och tjafsa?

Värre än dagis alltså ...
Hur fan kan man stå och säga till en människa vad den bör och inte bör göra samt att denne aldrig kommer kunna skaffa barn för att den inte skulle klara ansvaret men hallå?
Pinsamt bara !

Igår var vi och firade vår vän Jonas som blev 30 i veckan, var mycket trevligt och kul att göra något annat :)
Dock hade jag så klart oturen att fastna med min klack i ett trappsteg där det var hål så skrapa upp hela knäet och stuka foten ..... :/
Annars hade jag en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0