baby!

Vart mycket mycket mycket nu!
Zid har fått flytta och jag ska försöka få jobb... TOKIGT vad mycket det har varit på kort tid!
Zid har de iallafall bra och har kommit till en bra familj som kan ge honom mycket kärlek och tid <3
Vi kommer sakna dig varje dag du tog en del av mitt hjärta med dig älskade bebis <3
image descriptionimage description

<3



Idag var jag på arbetsintervju och det kändes bra...
Olerys ska öppna här i märsta så håll alla tummar och  så för nu hoppas jag på att få jobb!

Får besked på fredag :)


Hur som är det galet hur livet ter sig ibland och hur sjukt mycket det kan ändras på kort tid. Kommer aldrig glömma min bebis och han kommer finnas i mitt hjärta varje dag.
Men vi gjorde det som var bäst och nödvändigt även om det sved något grönjävligt.

Hoppas på tur med jobb och försöker kämpa på och va glad.¨
Du kommer alltid ha en speceill plats i mitt hjärta Zid för alltid <3

<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0