Tvätt och städ

Happ då har man hunnit med att vara lite effektiv redan då!
Putsade fönster och sen fick jag för mig att gå ned och kolla om de fanns någon ledig tvätt idag istället för på onsdag som planerat och så klart så fanns de EN tid ledig idag...
8-12 ;P

Så sprang upp och hämtade tävtten (2 stora maskiner tvätt= ca 12-14 kilo tävtt) kasta igång maskinerna hem städade klart vattna blommor och nu är det bara en stund kvar tills jag ska ned igen i tvättstugan ;)

Men som sagt vart de lite stressigt i och med att nästa tvätttid är kl 12 så det är bara ösa på hahaha!


Hade ju inte mycket rena kläder längre så lika bra att passa på, inte så kul när man inte har några favoritkläder rena vi ska ju dessutom på fika ikväll eftersom att min syster blir 23!!! HURRRAAA
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0