sjuk!

Så typiskt att bli sjuk, jag som såg framemot att min storesyster skulle komma hit och käka middag med mig medans Alex är på kurs för gröntkort i glof :P
Men icke så vart de inte vaknade och hade så sjukt ont i halsen och fick penicillin mot halsinfektion sen har jag bara sovit resten av dagen mer eller mindre...
 
Imorgon skulle Alex gamla kollega komma hit och käka men sa att de va bättre att de käkade ute tillsammans då jag smittar typ 2 dagar så vill ju inte riskera något...
I helgen har vi inga planer för då är de även då kurs dax lör och sön 9-12 ;)
 
 
När allt kursande är klart kommer jag nog aldrig se skymten av min karl :P
 
Hur som kan ni som vill även nu följa mig på instagram : kattisablad
 
Blogg.se appen funkar  inte har inte gjort på flera dagar så blir glesa uppdateringar...
Nu ska jag nog ta och vila lite till ev sova?
 
Min drömprins och blivande man kommer hem ikväll och ska då köpa med sig syndig hamburgare till mig för jag va sugen på det och inte fått i mig något på hela dagen!
Är inte det kärlek? :P
<3
 
Ps. Hindersprövningen kom hem idag och SÅKLART får vi gifta oss :D
 
När jag träffade dig så visste jag att du var killen med stort K och jag kommer alltid att älska dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0