Lär känna mig lite bättre ;)

1. Hur lång är du?
 

166 cm, 1 cm längre än mamma :P


2 Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på skickar oftast sms till folk när jag bara vill säga något kort annars är samtal bäst så man inte missförstår varandra.

3. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Hade varit gifta i 25 år i maj :)

4. Skulle du kunna förstora dina läppar?

NEJ, är emot operationer och spruta in saker i kroppen om man verkligen inte MÅSTE

5. Vilken plats föredrar du minst?

Hmm, något ställe där det är oroligt och krig?


6. Är kläder viktigt för dig?

Vill ju inte gå naken men shoppar inte så värst mycket

7. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret, att jag inte kunde se vad som fanns där... Fantasin flödade så allt farligt fanns i mitt mörka rum

8. Hur stor är din säng?

Vår säng är 180 cm

9. Spelar utseendet någon roll i ditt val av pojkvän/flickvän? 

Utseendet är så klart viktigt då det ger insisdan sin glans, man måste vara attraherad av sin partner men jag har ju min finaste ;)

10. Måste han/hon vara äldre än dig? 

Åldern har inte så stor betydelse egentligen men som sagt har mitt på det torra :D är 3 månader mellan oss

11. Är du social?

Ja väldigt om jag trivs i sällskapet

12. Sover du på någon särskild sida?

Allt som oftast vänster, har mina rutiner varje kväll

13. Kan du spela poker?

Nej, har aldrig varit intresserad av att lära mig


14. Tycker du om att mysa?

Jajamen vem gör inte det?

15. Vill du ha barn?

Ja, fast inte nu :)

16. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet såklart


17.. Vad spenderar du helst pengar på?

Saker till hemmet och presenter till nära och kära

18. Äger du dyrbara smycken?

Inte något jätte dyrbart att köpa men de är dyrbara för mig :) Men beror väl också på vad man menar mer dyrbart

19. Vem är den roligaste människan du känner?

Min kille alex, vår vänn dennis och min pappa i kombo ;)

20. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Jag har inte något direkt men mamma har massor!

21. Kan du byta olja på bilen?

Nej, men min kille kan :D

22. Hur imponerar man på dig? Är sig själv :)

23. Har du någon piercing? Hål i öronen om det nu räknas

24.  Ångrar du någonting du gjort? Nej egentligen inte man ska lära sig av sina misstag ;)

25. Saknar du något? Egentligen inte :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0