Härligt

Har idag kommit hem efter många dagar hemma hos mamma och pappa i Täby !
Alex var också där mesta av tiden jag var där så idag städade jag och fixade här hemma när jag kom hem :)
Sjukt att de blir stökigt när man knappt är hemma..
Till middag blir de "arningegrytan" finns att köpa på ica i arninge (Täby) så gott!
Det är en färdig fiskgrytblandning de ända du gör är att tillsätta sås efter du stekt den går på noll och är gott :)
Så de är dagen hiss och gillas starkt!

Fick också hem mammas present idag! :D så jävla nöjd!!!
Min mamma läser inte min blogg så kan skvallra här: hon gillar ju Musse pigg så har beställt dessa hörlurar och även en klocka men klockan har inte kommit än ;)
Så klockrent iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0