Shopping och städat

Idag vart det en tripp till uppsala för lite shopping både mat och annat kul!
Jag fyndade riktigt på cubus.

Vart 2 bhar, 2 trosor, 3 linne och 2 tröjor för bara 460 kr! :)
Kul att fynda lite, alltid trevligt att få mer för sina pengar...

Igår på twilfit så blev det shopping även där för hela slanten :) Fick ju 500 kr i presentkort i julklapp så för det fick jag: 2 bhar med matchande trosor, 1 par strumpor och ett par trosor!
Plus en slant tillbaka :)

Vart även ett fodral till datorn idag, vill ju skydda den lite iallafall.


Lite dålig bild men men!


Innan vi drog iväg så gick vi den "långa vägen" på typ 2 min ned till vattnet och Zid var bambie på hal is ;) sååå söt när han flög runt på isen!


Men nu ska jag söndagsmysa med familjen och ta en dusch :) Man blir alltid varm av att städa som jag passade på att göra när Zid var ute med husse :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0