Mitt 2011 del 3

Missade en månad såg jag men de må va hänt ;)

November:
Ja men då har vi kommit så långt som till november! (någon annan än jag som smyg kollar i kalendern för att se VAD man gjorde? :P )
Slutet av året och syster fyllde år!
Det firades med en mysig middag med nära och kära! Tänk att min LILLEsyster har blivit 17 år.. Nästa gång är det 18 ojoj vad tiden går!

Jag jobbade även extra hos killen och tiden sprang iväg...
image description

December:
Ja sen kom december och vi fick för oss att åka till trakterna kring Dalarna och kolla på .... HUND det gjorde vi den 3e december och sen kan man ju säga att vi var körda ;)

Vem skulle inte bli det?
:)

December fortsätter och det var dax för mer jobb, plugg och antagningsbesked!
På första antagningen kom jag in på mitt första val, utveckling av e-tjänster som jag ska läsa i 2 år.

Denna månad hände det mycket så här på slutet av året 2011!
Den 10e december var det dax för "julbord" på ett grekiskt ställe med allt utom julmat.

Sen var det dax att hjälpa svärmor att flytta och den 18 dec blev vi en familj för då åkte jag och hämtade hem våran bebis Zid! <3

Sen var det julafton, vilken underbar julafton det var den BÄSTA på länge :)
Vi åkte då till Täby för att fira med min familj och det var en super lyckad dag, bästa julaftonen på läääänge med alla mina kära!

I slutet på månaden var Zid sjuk och vi fick vara inne på sjukhuset med dropp och fick medicin, totatlt var vi väl där i ca 8 h och det var sjukt jobbigt att sitta där själv och bara vänta...
Men Zid var som vanligt den duktigaste hunden ever och skötte sig exemplariskt! :) <3


Bara några minuter innan vi åkte till sjukhuset...

Sen kom Nyårsafton och det firades hemma med vår kära vän Dennis och svärfar var även med på middagen men åkte hem innan 12.
GOD mat var det iallafall, toast skagen (med egen gjord skagen), sen blev det egen potatisgratäng med nötytterfile mmm vad det smakade!
image description

Sen var året 2011 slut och jag fick pussa min lilla familj och välkommmmmmna år 2012! :)

Ser framemot ett nytt år med nya äventyr
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0