Mitt 2011 del 1

Det är en sammanfattning av mitt år 2011! Januari: Började med en resa till Branäs som hade ett äventyrligt slut med färdtjänstbuss och tåg hem. Sen så började jag plugga en kurs: fritidsvetenskap 1 som höll på tills sommaren... Februari: På alla <3 dag så firade jag och min Alex 6 månader tillsammans! :) Då fick jag fina blommor Mars: I mars var det dax att sätta nålarna i mig :P I mars gjorde jag min första tatuering! :O FIN FIN vart den och lite ont gjorde det men inte så farlig som jag förväntat mig ;) April: I april fyllde jag systemet! Och då fick jag en RESA till Marocko av min underbar älskling! :) Så på min 20års dag kom vi hem uppvilade och ett äventyr rikare den 8 april. Min systemet premiär: Och Marocko: Våra kära vänner gick och gifte sig utan att berätta på valborg då de varit förlovade i 1 år ;) De hade till och med marginal på var det 4 timmar(?) Om det inte var i slutet på april jag gjorde min andra tatuering ;) Nöjd även med den!! Maj: I maj skulle jag börjat jobba men det blev inte så. Satsade allt på att bli klar med skolan och det blev jag även! Började leta efter lägenhet lite mer seriöst.. Var även en del hundvakt åt systers kära hund :) Juni: I juni började sommaren och då var det dax att börja semestra på Åland med min kära sambo och hans familj som de alltid gör... ;) Fick även en GALEN nyhet en dag där jag satt i solen med en cider i handen! Jo och detta var att min galna pojkvän fixat en egen husvagn till oss :O Jag som aldrig campat och har svårt för det där med husvagn :P Om jag inte minns fel så var Alex på Metallica då han fick 2 biljetter som tidig 20 årspresent av mig ;) Men BÄSTA HÄNDELSEN på HELA året nästan var ändå: 24/6-11 Dagen då vi blev vi på riktigt och förlovade oss <3 Sen var det ju också midsommarafton denna dag ;) kombo med förlovning så skulle det firas! God mat också hade vi! Självfallet var vår goda vän Dennis med som är med på det mesta vi gör ;) Förlova sig va ju grymt ;) Håll ut för del nummer 2 ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0