I detta nu!

I detta sitter jag med enkopp te :)
Fasiken så gott !

Skönt att bara koppla av, idag har Zid varit allt utom snäll idag.... Bråkat kissat inne, bitit sönder allt så fort jag ska plugga och så vill säga!
:P

SUCK
Så har inte fått mycket gjort idag med andra ord men har illafall fått några rader gjort i skolan så får plugga mer när fästmannen kommer från jobbet och kan ta hand om hunden!
Lite mycket nytt man ska sätta sig in i nu när man börjar ny utbildning med helt annat än vad man tidigare gjort :)





Köpte dessa mogna (inte alls barnsliga) hängare igår på ÖoB! :D

3 små apor ;)
Hihi!

Ska senare eller så lägga ut bilde på mina fina skor som jag köpte igår och morgonrocken :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0