HEMÅT! snart

Imorgon så åker vi äntligen hem! Som jag längtat (av olika anledningar). Ska bli så otroligt skönt att få sova i sin säng igen och bara vara hemma :) Hemma är bäst! <3 Ska bli kul att få träffa min mamma som kommer och hälsar på när vi kommit hem någon dag, som jag längtat! Jag har utan tvekan de bästa föräldrarna i hela världen. :) Veckan här har minst sagt varit händelserik och detta både positivt och negativt :P Sakerna är packade, hunden sover lite, ska snart kolla på film och sova tidigt! Är helt slut.... Inatt hade jag kramp i magen så låg och skakade i sängen och kunde inte sova = trött idag men det som inte dödar ;) Som sagt så blir det tok mys att komma hem få vara med min älskade familj och kunna vara lite ledig och hinna med lite ärenden. Är klar med min kurs som jag läst nu på hösten och det prog. jag ska läsa på våren börjar den 23e jan så nu ska jag passa på att fixa sånt jag inte hunnit hemma och ladda om för 2 ÅR av pluggande! Man har ju att göra om man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0