God morgon

Idag gick det snabbt för Alex att gå upp och åka!
Jag gick och la mig igen med Zid som i vanlig ordning sover!

Själv tittar jag på nyheter och tar det lugnt en stund hade planer på att gå upp och städa idag men det gjorde Min underbara karl igår :D

Så idag ska jag satsa på att rensa lite bland mina grejer och hoppas på att boken som jag beställt kommer snart så jag kan börja plugg!

Ikväll ska vi prova äta fyllda kycklingfiléer, vi ska ha som nytt mål att prova en ny maträtt i veckan framöver!
Idag ska jag göra ett eget recept på fyllda kycklingfilé som jag hittade på igår. :)
Recept och bilder senare ;)

Min fina sommarblus som jag fynda på rean ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0