Dålig dag

Idag är en dålig dag! Känner mig bara sjukt låg, har varit så mycket senaste tiden. Mycket av allt... Varit små förklyd själv, hunden sjuk (in till veterinären idag igen), små tjafs med folk i närheten, försäkringssamtal hit och dit, skola mardrömmar och så vidare och så vidare! Många nätter med hunden utan sömn gör det inte bättre när det är så mycket av allt. Skulle helst bara vilja åka bort, sova och återhämta mig någon dag... Kanske låter fräckt?! Annars så är det väl bra antar jag. Längtar till sommaren man blir alltid på lite bättre humör när det är ljusare, fler folk är ute och tycker faktiskt att folk blir trevligare när det är vår/sommar. Just denna skrivande stund har jag en sjuk hund som sover på mig... Stackaren är sjuk igen! Var till veterinären igen idag.. Diet kost, pro kolin (någon pasta med hundens naturliga bakterikultur) och blir han inte bättre så ska ett avföringsprov göras och hittar man inget då ska man kolla på ovanliga sjukdomar som är kroniska.. :S Hoppas att kosten gör sitt och att han blir bra! I morgon hoppas vi på ett äventyr till fullerö handel med min underbara mamma! Bara Zid inte bajsar diarre idag så åker vi i morgon men verkar rätt så ljust då han idag fått behålla maten... :) Nej nu ska jag nog ta och fundera på vad jag ska fixa för middag till mig... Så tråkigt att laga mat till sig själv... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0