Städat

Idag vaknade jag av att någon knackade på grannens dörr så jag gav upp och gick upp...
Väl ute så får jag reda på att sotaren ska komma till mig om inte ens en timme!?!

In och städade ur kaminen det värsta!
Sen kom sotaren, efter det besöket var det svart och grisigt överallt så städa IGEN och självklart vart även Zid lite smuttsig så det var bara att ducha honom...

Efter mycket om och men så åt jag frukost vid 11.
Sen frotsatte jag att städa lite..
Fixade skolan lite och plockade bland papper sen så ska jag nu äntligen göra inget en stund innan jag ska fixa middag och plocka lite till.
Finns ju alltid något att plocka med om man sätter den sidan till!

Nu sover lilla Ziden också som bye the way blir 4 MÅNADER på lördag :)
image description
En gammal bild från sommras.. ÅÅ vad jag längtar efter värme och SOL! :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0