På körd

I fredags var jag ute och körde lite bil för ovanlighetensskull.
Målet var att ta mig till kista och lämna tillbaka en grej och sen handla lite kul till mig själv men så vart de inte...

På vägen ut från kista garaget blir jag påkörd av en tjej som inte läst skylten om väjningsplikt. Hon sa även sen att hon "tänkte högerregeln och bara körde".
Vart inte någon katastrof men ändå tråkigt....

Så till er alla som kör bil därute titta en extra gång efter skyltar och så samt kör försiktigt!


Det värsta i kråk sången var ändå att jag var tuvugen att avboka min tid hos handkirurgen som jag fick så fort :/
Bara vänta på en ny tid.....

Min sjukdom som jag ska dit för heter
  • Dupuytrens kontraktur är en förtjockning och skrumpning av handflatans senplatta. Tillståndet ger oförmåga att räta ut ett eller flera fingrar.
  • Så det är bara vänta och hoppas på att de fixar min hand när jag väl får en tid istället :)

    Vill ha!!  :
    image description


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0