Snön den fallar ned!

Nu faller snön ned igen...
Så fint när det ligger lite snö på träden :)
Fick inte tag på min doktor och den andra doktorn har slutat så ska imorgon ringa en 3e doktor som ska få sätta sig in i mitt "fall" fantastiskt va ;)
HAHA...
Så värdelöst jag orkar inte.... Men what to do?
Om ens doktor har en väldigt sjuk patient säger man inte då till om man går på längre semester? nej ring mig om det är något?
Det finns ju folk till allt :P
 
 
Har flyttat en hylla i vårt skåp med glas och koppar! SÅÅ stor skillnad det blev av att bara flytta en hylla upp 2 cm fick mycket bättre plats så allt känns mycket mer i ordning det gillas!
Har även kokat lagen till sillen ska först lägga in den och sen göra lite olika sorters sill till jul.
Kommer fixa detta till jul:
- egen rödbettssallad
- senaps och honungssill
- vitlöks och romsill
- ev pepparkaks sockerkaka
 
 
Mysig och gott ska det bli på jul :)
På söndag ska vi spela uppesittar bingolotto! :) myyyys
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0