Snökaoset lugnat sig

Och så hade snökaoset lugnat sig här iallafall för stunden :)

Måste nog vila idag med min hals eller mer stämband är inte med mig! Ikväll har vi tvättstugan också så måste ju orka tvätta då..
Ikväll ska jag tvätta båda mina one piece och min höst/vår jacka för den lär jag inte använda mer i år ;)

Ska ev senare idag eller imorgon göra en rest i skolan och sedan ta tag i de två sista uppgifterna i skolan för denna termin!!! Åååh så skönt de ska bli :)
Sen eftersom jag byter linje blir jag ledig med eller mindre hela januari :) sköööööönt!

Fast tycker faktiskt att de är rätt nice att plugga, känner verkligen att jag lärt mig mycket på senaste tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0