Inte mycket av inget

Blev inte mycket av ingenting idag!
Hade ont i halsen i morse så kollade jag i halsen (ser på en gång att jag har halsfluss) åker ned till doktorn..
Som jag först misstänkte hade jag halsfluss men eftersom att jag inte har halsmandlar så har halsflussen satt sig nere i halsen och strupen SKÖNT ;)

Doktorn sa att de är sällsynt och ville visa de andra som jobbade där, sen säger han hon tål inte penicillin och vill inte gå härifrån utan medicin för de här gör ont! Haha
Jo ont gör det i hela halsen när man pratar med de har jag aldrig varit med om så de var ju spännande ;)
Han frågade även om jag hade ont i magen eftersom att om man går ett tag med de kan man få bakterierna ända ned i magen men har ju haft mina andra problem med magen så läge så :p

Jaja fick medicin och hoppas att jag är bättre snart :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0