Doktorn.

Var ju ned till doktorn för att hämta grejer för att kunna lämna (VARNAR KÄNSLIGA) avföringsprover igen....
Har ju inget annat för mig än att ränna och göra det i tid och otid... :P
hahah
Har pluggat lite och ska väl plugga lite mer och imorgon står en hemtenta på schemat! Ska försöka bli klar nästa vecka så att jag kan ta LEDIGT sen ska bli så skööönt så :)
Måste klara 3 mindre delmoment 1 hemtenta och göra en muntlig uppföljning med en lärare sen är jag KLAR så hoppas att allt bara går bra nu :)
 
 
Ikväll ska jag laga fisk, ska göra något gott med rödspättafile och alex ville ha bulgur så då måste jag jobba runt de hur nu de ska bli får se hoppas att de ska smaka iallafall!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0