Att vara gift

Det är i min mening helt fantastiskt :)
Så less på alla som inte vill gifta sig och bara tjatar om hur "fel" det är kanske är ni bara avis?
Hur som så har vi inte som en del tror förstört något bra vi har förbättrat något redan jätte bra :) <3

Tänka tillbaka på vår dag gör oss lyckliga :)
Vi har alltid haft och kommer alltid ha varandra så länge vi båda lever :)
Att vara så trygga att vi är beredda att gifta oss är väl fantastiskt!
Ni som inte håller med skit i oss och sköt Er själva och kanske ni inte är så trygga i Er relation att ni vill lova varandra evig trohet synd för Er. Kanske dax att skaffa en ny partner för Er istället :)

Hur som är jag lyckligare än någonsin och kommer älska min man tills dagen då mitt hjärta inte slår!
True love never dies <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0