Min vecka..

Min vecka har gått i övrigt i promenadernas tecken (har gått nästan varje dag, långpromenad), fix, tvätt och städtagen!

Måste dissa trygghansa! Vi hade hemförsäkring där ett tag i vår förra lägenhet, ringde och sa upp den för typ 1 månad sen och i och med att vi betalt in för 6 månader skulle vi få pengar tillbaka, killen jag pratade med sa att de skulle skicka en utbetalning snart..
1 månad senare ringer jag snällt och frågar vart pengarna är?

Någon kärring säger; ni har inte sagt upp någon försäkring
Jag: men de va ju själva FAN pratade med ---- namn och sa vilket datum,,
Okej okej jag skulle ju kunna lägga en tidigare månads uppsägning.
Skulle kunna!

Tacka vet jag Folksam aldrig varit några problem inte ens med zid när försäkringen va gränsfall å gälla så var de problem!
Och pratade med en så trevlig tjej på Folksam igår ang att jag skadade knäet förut.
Skulle få 600 nu direkt för doktor ovs och om 1 år kunde jag få pengar för ärr!
Jag är fett nöjd med deras service har aldrig vart några problem heller när vi sa upp hundförsäkringen eller så :)

En försäkring ska förenkla inte försvåra, jag vill inte behöva dubbel kolla..

I övrig hann jag tvätta, rensa skafferiet, stryka, prata med skolan, städat och gjort i ordning typ de mesta :)

Ps vi har börjat dricka smooothie, som vi såklart gör själva såååå gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0