Thuns

Idag trottsar jag den släg av att vara sjuk jag åkte på och åker till thuns med min kära mor!
Ska strax klä på mig och gå ut med hunden så att vi kan åka när hon kommer tillbaka hem..

Är lite sjuk (typiskt) feber, ont i halsen, hosta och snorig. Så klart att man som alla andra måste få en släng av detta virus som ständigt går år efter år när hösten börjar slå till....
Men å andra sidan finns det ALLTID folk som har det värre.


Men hur som så ska jag trottsa detta och åka till thuns :) Ska bli jätte kul. Hoppas man hittar något kul! Något lär jag iallafall köpa så blir det väl för det mesta.



Efter thuns får vi väl se hur mycket jag orkar med :)
Kanske kastar upp lite bilder på det jag köper senare!
För er som inte varit på thuns kan man säga att det är som ullared fast inte lika stort och med LYXIGARE varor. Mer märkes produkter ovs.

Men nu ska kläderna på, tänderna borstas och hunden få gå ut!
Ha en bra fredag.
Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0