Nytt liv, ny start och ny blogg

Japp!
Ny start måste ju innebära en ny from av vardag/ett nytt liv och en ny blogg!

Börjar alltså mitt nya liv med min nya blogg. :)

Kattis 20 år ska snart ev flytta ihop med min fästman. Vi förlovade oss den 24/6-11 och allt känns så rätt med Alex.
Nu står vi och ska ev flytta ihop i oktober! Kunde inte kännas mer rätt & spännande.
Tillsammans har vi en liten kanin som heter Steffe, han är precis lika tokig som oss båda och tillsammans blir vi en egen liten "familj".


Steffe the man är snart (på torsdag faktiskt 2) MÅNADER och han bara växer och växer! Han har snart mumsat i sig 2 PÅSAR med junior foder, vlket är 1 KILO och sen har han käkat lite vanligt foder också...

Lilla tjockisen... :)
Steffe är en stor del av min vardag och är självklart vår bebis! xD
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0