:D

Har inte haft så mycket kommentarer på LÄNGE!
Fortsätt så alla glada :)

Jackan vart såld, rosa var väl inte riktigt jag och hade en annan jacka som är svart som sitter bättre och är mer MIN färg lixom ;)

Sorry att svaret dröjde ett tag :o
Inte van vid kommentarer men ska kolls oftare nu ;)

Det var super kul att sälja jackan kom en super trevlig tjej med sin son på 1,5 år och köpte den.
Hon vart så tacksam och glad för den så hon tackade mig för jag lagt ut en annons på den :D

KUL!
Och till dig som brukar sälja saker så: det är ju perfekt någon annan får något de vill och man själv blir av med något som man inte använder :)

Hoppas ni haft en härlig helg, ska bli bättre på kommentarerna när ni som läser tar Er tid att skriva!!!
Fråga gärna om ni vill veta något annars ordbajsar jag vidare ;)
Kramen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0