Long time!

Ja det här med att uppdatera är tydligen inte min starka sida om man säger så! Har ju skaffat hund med min älskade sambo. Och så har det varit jul och varför inte lite jobb och skola på det då? jo då ni kanske förstår att jag har haft händerna fulla så att säga. Zid vår hund är lite dålig i magen så har varit mycket med honom också, men nu är han förhoppningsvis påväg att bli bättre :) Läs mer om Zid på www.zid.blogg.se Har julen varit GRYM har fått super fina julklappar och trevligt sällskap :) kunde inte blivit bättre! Julafton var den bästa på ÅR :) <3 Tack alla inbalandade. Idag har jag städat, pluggat, varit med C och tagit hand om hund aaa juste tvättat och hämtat ved. Dagarna går FÖR fort... :/ Senare idag blir det tydligen till att äta tårta med svärfar? Han hade tydligen tårta han ville bjuda oss på :) Annars blir det en lugn kväll, snart nyår och är fett taggad för nästa år! Kommer bli ett grymt år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0